diumenge, 29 de març del 2020

LAST CALL!

Holaaa 6è A! ESTIC MOLT CONTENTAAA!!!!!😊😊😊😊

M'Ha alegrat moltíssim rebre tants missatges i alguna videotrucada pel hangout! Quina il·lusió saber de vosaltres, però sobre tot, saber que tot@s esteu molt bé!

També m'ha fet molt contenta que molts de vosaltres us animéssiu i descarreguéssiu el document per a poder participar del  

                 "SALÓ DELS SENTIMENTS MANGA DEL JOAN MARAGALL"


Estic esperant rebre els vostres magnífics treballs (només en tinc un, i és, per cert, espectacular!!) per poder penjar-los aquí. El dimecres que ve dia 1-04-2020, faré el post. Teniu fins aleshores per a fer-me'ls arribar. 

Si algún arribés més tard no patiu, ja farem un segon post!

Vinga.. que tinc ganes de veure'ls! Us espero!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada